POLITYKA JAKOŚCI
MJ Group Sp. z o.o.
zgodnie z ISO 9001:2015
MJ Group Sp. z o.o. zajmuje się:
Realizacją prac/usług/technologii dotyczących systemów automatyki, robotyki,
maszyn i urządzeń przemysłowych, układów sterowania oraz instalacji
elektroenergetycznych w zakresie:
projektowania, programowania, uruchomień, serwisu,
dystrybucji elementów,
dokumentacji i szkoleń.
Cenimy sobie dobre relacje z klientem wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i rzetelnie realizując powierzone zadania. Nasze usługi są oparte na fachowej wiedzy, doświadczeniu oraz ciągłemu doskonaleniu się i rozwojowi.
Polityka jakości odgrywa zasadniczą rolę w działalności oraz strategii rozwoju naszej firmy. Wysoka
jakość dostarczanych usług i produktów jest dla nas, obok terminowości i atrakcyjnej ceny, podstawowym elementem umożliwiającym utrzymanie opinii solidnego i rzetelnego partnera. Głównymi celami polityki jakości naszej firmy jest:
- wysoki poziom świadczonych usług wg indywidualnych projektów,
- konkurencyjność cenowa,
- elastyczność i dostosowanie się do wymogów rynku i klientów,
- spełnienie wymagań normy ISO 9001 oraz ciągłego doskonalenia skuteczności systemu
zarządzania jakością, - szkolenie pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych,
- dobór dostawców gwarantujących najwyższą jakość wyrobów,
- ciągły rozwój i doskonalenie naszych działań.
Deklaruję, w imieniu Zarządu, wszystkich pracowników i współpracowników zaangażowanie w prace nad spełnieniem wymagań Klientów, utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego systemu zarządzania oraz przydzielenie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki.
Dołożę wszelkich starań, aby system zarządzania był rozumiany, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z MJ Group Sp. z o.o.
Prezes Zarządu
Marek Ilnicki
Polityka jakości - MJ Group PL
Polityka jakości - MJ Group EN